Intro, avagy az újrakezdésről

Vámosi Gergő vagyok, online marketinges, korábban tech újságíró, blogger, geek.

Pár évvel ezelőtt, amikor a mikroblogolás nagyon, a Facebook meg már egy kicsit berobbant, írtam egy blogot GGOC néven a Posterouson (a linken a Wayback Machine-es archívumát lehet megtekinteni). Igen, lehet, hogy ez mai szemmel vicces, mert ez a szolgáltatás hiába volt a Twitteré, pár év után ment a süllyesztőbe, de nekem akkor jobban tetszett, mint a Tumblr: webszemét-reciklálás és közösségi élet helyett inkább egy gyors, elegáns publikálási felületre volt szükségem, és erre megfelelt. 

De nem is írtam az első GGOC-t elég rendszeresen: 2011-ig újságíróként dolgoztam, tehát írtam eleget lapba (Origo Techbázis), utána meg szabadúszóként mindenfelé, ezért, ha már egyszer az nyert, maradtam a Tumblrnél, meg a Twitter/Facebook kombónál, és a GGOC-n sem osztottam valami intenzíven az észt. Egyébként is, akkor úgy éreztem, a munka mellett felesleges hosszas okfejtésekbe belemenni, ezt bőven megteszik mások, elég nekem a reblog, meg linkek/egyebek mellé odaszúrt pár rövid megjegyzés. Egyébként is, 2004 óta írtam blogot (énblog kicsit szaki témákkal mixelve) ilyen-olyan formában (freeblog, blogspot, majd WordPress), de azzal valahogy lassan felhagytam pár évvel ezelőtt.

Az elmúlt néhány évet viszont már könyékig az online marketingben töltöttem, írtam szövegeket/cikkeket, vittem Facebook oldalakat, PPC-ztem, webanalitikáztam, és közben egyre több minden maradt bent. Egy-egy előadást, cikket, érdekes tapasztalatot, egyre inkább úgy érzem, szívesen megírnék, ha lenne hová.

Ezért is, meg már csak a personal branding okán is érdemesnek gondoltam feltámasztani a szakmai blogomat valamilyen formában. Maradtam tehát ennél a névnél, ha egyszer már kezdtem vele valamit - bár elsőre nem egyértelmű, mit rejt, a bejegyzéseimet úgyis főleg a privát accountjaimon keresztül fogom terjeszteni, így nem is kell, hogy az legyen. Nekem meg tetszik.

Ha lesz hozzá elég kitartásom, és főleg, időm, akkor itt folytatom majd a szakmázást. Ha nagyon lesz, akkor megy ez a projekt át egy saját domainre. De addig is, reszelgetem ezt a blogot itt, mert gyorsan kellett valami, és hiányzott az üres, teleírásra való szerkesztőablak gravitációja. (Jellemzően nem tudom kivárni az írással, amíg valami tartós megoldást találok erre, addig meg jó itt a Bloghun.)